با وجود یافتن بهترین قالیشویی در توانیر می توانید انواع فرش ها، قالی ها و قالیچه های خود را با خیالی آسوده به آن ها بسپارید. در گذشته، اغلب افراد در حیاط خانه خود به شستشوی فرش هایشان می پرداختند، اما امروزه با وجود آپارتمان شدن خانه ها در توانیر و حتی محله های دیگر تهران، این امکان میسر نیست. از این رو تقریبا همه به دنبال بهترین فرش شویی توانیر و خیابان های اطراف آن هستند. امیدان، خدمات متنوعی از جمله خدمات تخصصی شستشوی فرش به همراه تعمیرات و رفع پارگی آن ها را همراه با کیفیت بسیار بالا به مشتریان خود عرضه می کند. همچنین در زمینه شستشوی انواع مبلمان استیل و کلاسیک و چوبی، همراه با تعمیر در منزل یا محل شما فعالیت می کند.

شماره تماس و اطلاعات مرکز فرش شویی توانیر: ۷۷۹۹۹۴۶۵ 

ویژگی های منحصر به فرد قالیشویی در توانیر

بهترین قالیشویی مرکز تهران در محدوده توانیر قرار دارد. این خیابان در منطقه ۶ تهران قرار دارد. قالیشویی مجاز در توانیر ویژگی های مختلفی دارد که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم:

ویژگی های قالیشویی در توانیر
تیم مجرب و باتجربه، خدمات حرفه ای و گسترده را می توان جزو ویژگی های قالیشویی توانیر برشمرد.
  • دارای تیم کاملا حرفه ای و مجرب
  • وجود افرادی با تجربه بالا در کادر خود
  • امکان دریافت مشاوره پیش از ثبت سفارش
  • منظم و وقت شناس
  • جمع آوری و تحویل به صورت لول شده
  • خوش برخورد و خوش قول
  • قیمتی بسیار مناسب مطابق با اتحادیه همراه با کیفیتی بی نظیر
  • دارای مجوز حرفه ای

این ها تنها بخشی از ویژگی های فوق العاده بهترین فرش شویی توانیر بودند که به آن ها اشاره کردیم. در ادامه به خدمات قالیشویی امیدان نیز اشاره خواهیم کرد. پس لطفا تا انتها همراه ما باشید.

خدمات حرفه ای بهترین قالیشویی توانیر

قالیشویی و تعمیر فرش در توانیر توسط بهترین تیم انجام می گیرد. این قالیشویی خدمات مختلفی ارائه می کند که در زیر به توضیح آن ها می پردازیم. جالب است بدانید که مبلشویی در توانیر نیز توسط این قالیشویی حرفه ای انجام می گیرد. خدمات قالیشویی در توانیر عبارتند از:

  1. شستشوی انواع فرش اعم از ابریشمی، دستباف، ماشینی
  2. شستشو و تعمیر فرش های قدیمی
  3. شستشوی انواع تابلو فرش
  4. ترمیم و لکه برداری فرش
  5. ریشه بافی فرش
  6. مبلشویی
  7. تعمیر انواع مبل ها

شستشوی انواع فرش

برای شستشوی فرش در قالیشویی خیابان توانیر لازم است که ابتدا سفارش خود را از طریق تلفنی یا حضوری ثبت کنید. سپس کارگران قالیشویی در زمان تعیین شده برای تحویل فرش ها به منزل شما خواهند آمد. فرآیند شستشو و خشک کردن فرش به صورت سریع، با بهترین مواد و به دست افراد حرفه ای و با تجربه انجام خواهد شد. در نهایت فرش ها در مدت زمان کوتاهی به صورت تمیز و لول شده خدمت مشتری تحویل داده می شود.

شستشوی فرش دستباف و فرش های قدیمی

در فرش دستباف ایرانی از نخ های پشمی استفاده شده است که مقاومت بالایی دارند، اما با اینحال باید با مواد شوینده مخصوص به شستشوی آن ها پرداخت. بهترین قالیشویی در توانیر شستشوی این فرش های قیمتی را به بهترین شکل برای شما انجام خواهد داد. در شستشوی این فرش ها از مواد طبیعی همراه با جدیدترین دستگاه ها استفاده می شود که هیچ آسیبی به بافت و رنگ فرش نمی زنند.

تار و پود فرش های قدیمی اغلب به دلیل گذر زمان ضعیف و در برخی قسمت ها نابود شده اند. از این رو باید با ظرافت بسیار زیادی با آن ها رفتار کرد. برای شستشوی این فرش ها از مواد شوینده مخصوص استفاده می شود که به فرش آسیبی نزند. همچنین در صورت تمایل، تعمیر فرش در توانیر می تواند کار رفو و ترمیم فرش های قدیمی را برای مشتریان خود انجام دهد. بهترین قالیشویی در توانیر در قبال تحویل این فرش ها برای شستشو، ضمانت نامه ای کتبی ارائه می کند تا خیال مشتری راحت باشد.

شستشوی فرش ابریشم و ماشینی در قالیشویی توانیر

همانطور که می دانید فرش ابریشم بسیار قیمتی و ارزشمند است. از این رو باید با نهایت ظرافت و لطافت با این فرش ها رفتار کرد. ابریشم به هیچ عنوان نباید با آب داغ یا مواد شوینده شیمیایی قوی شسته شود. قالیشویی محدوده توانیر در شستشوی آن ها از مواد و دستگاه های مخصوص با دمای آب مناسب استفاده می کند که هیچ آسیبی به این فرش های قیمتی وارد نشود.

شستشوی انواع در قالیشویی خیابان توانیر
فرش های ماشینی در فرش شویی توانیر با دستگاه های تمام اتوماتیک شستشو می شود.

امروزه در اغلب خانه ها از فرش های ماشینی استفاده می شود. شستشوی این فرش ها توسط قالیشویی های توانیر با جدیدترین دستگاه ها و با مواد شوینده قدرتمند که بدون آسیب می توانند فرش را کاملا تمیز کنند، انجام می شود.

مراحل شستشوی فرش ها در قالیشویی خیابان توانیر

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، در ابتدا باید سفارش خود را ثبت کنید تا مسئولین مربوطه، فرش شما را تحویل بگیرند. پس از تحویل و دریافت رسید از قالیشویی، فرش ها به صورت لول شده به فرش شویی منتقل می شوند. لول بودن فرش ها از شکستگی و آسیب جلوگیری می کند، پس این یک مزیت به شمار می آید.

فرش ها در بهترین قالیشویی محدوده توانیر با استفاده از روش های مدرن شسته می شوند. در این روش از دستگاه های جدید برای شستشوی فرش ها استفاده می کنند و به نوعی می شود گفت دست انسان در آن ها دخالتی ندارد. دستگاه ها به صورت منظم و دقیق فرش ها را شستشو داده و به شکل کاملا تمیز تحویل می دهند. البته روش شستشوی سنتی که توسط کارگران با تجربه انجام می شود نیز وجود دارد که در مواقع نیاز از آن استفاده می کنند تا فرش به شکل بهتری شسته شود.

در قالیشویی امیدان در توانیر، شستشوی فرش‌ها با رویکردی تخصصی انجام می‌شود. فرش‌ها ابتدا به‌طور کامل آبگیری و خشک می‌شوند سپس فرش‌های آسیب‌دیده با دقت در رفوگری، ترمیم بازسازی می‌شوند. در پایان، برای حفاظت بیشتر، فرش‌ها با دقت کاور شده و به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

مرحله آبگیری و خشک کردن فرش ها

پس از اینکه فرش ها به صورت کاملا تمیز شسته شدند، نوبت به مرحله آبگیری می رسد. این مرحله کاملا توسط دستگاه های حرفه ای انجام می گیرد که کار به درستی انجام شود و به بافت و رنگ فرش آسیبی نرسد. سپس نوبت به خشک کردن فرش های قالیشویی در توانیر می رسد. فرش ها یا در فضای باز در زیر نور خورشید خشک می شوند و یا در گرمخانه مخصوص قرار می گیرند.

مرحله آبگیری و خشک کردن فرش ها
آبگیری و خشک کردن فرش ها در این مرکز به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود.

در کل بستگی به آب و هوا دارد، قطعا در هوای بارانی و طوفانی نمی توان فرش ها را در فضای باز قرار داد. همچنین خشک کردن فرش ها در گرمخانه، از نشستن گرد و غبار بر روی آن ها جلوگیری می کند.

رفوگری و ترمیم فرش های آسیب دیده

اگر فرش شما دچار پارگی یا هر آسیب دیدگی دیگری باشد، در صورتی که قرارداد بسته باشید، فرش ترمیم و تعمیر می شود. قالیشویی در توانیر به کمک افراد مجرب و دستگاه های حرفه ای، ترمیم و رفوگری فرش آسیب دیده را به بهترین شکل انجام می دهد.

کاور کردن فرش ها در فرش شویی توانیر

حال نوبت مرحله پایانی است که تمامی کارهای شستشوی فرش انجام گرفته است. در این مرحله فرش های خشک مجددا لول می شوند تا هیچ آسیبی نبینند. فرش های لول شده درون کاورها و بسته بندی های مخصوص قرار می گیرند و توسط سرویس حمل و نقل قالیشویی محدوده توانیر درب منزل مشتری ارسال می شوند.

کلام پایانی

در این مقاله با بهترین فرش شویی توانیر آشنا شدیم. همچنین نحوه فعالیت قالیشویی های توانیر را به صورت کامل شرح دادیم تا با مراحل کار آشنایی پیدا کنید. در این صورت می توانید با خیال راحت فرش های خود را به قالیشویی توانیر بسپارید. همچنین فراموش نکنید که مبلشویی در توانیر نیز توسط این قالیشویی ها انجام می گیرد و می توانید مبل های خود را به دست افراد و دستگاه های حرفه ای در منزل شستشو و در صورت نیاز ترمیم نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *